2è wedstrijd 55 +

Woensdag, 25 juni 2014

2è wedstrijd FK 55+

Ook het laatste Friese Kampioenschap van dit seizoen is achter de rug. De categorie 55+, de meest ervaren sportvissers, hebben hun tweede wedstrijd gevist langs de Nieuwe Vaart tussen de Rolbrêge en Rijksweg A7.
De nieuwe Friese Kampioen Jan Zeephat van H.s.v.de Oanslach Harkema (zie foto). Jan, woonachtig in Drachten, wist namelijk in de eerste wedstrijd met 3650 gram twee punten te scoren en ook tijdens de 2e wedstrijd met 2874 gram behaalde hij 2 punten. Het punten aantal van Jan Zeephat en Menno Hoogsteen was dus het zelfde, echter met het totaal gewicht van 6524 gram wist Jan 366 gram meer te vangen dan Menno met 6158 gram.

Voor de volledige uitslag kijk bij wedstrijden