21-6-2014 Hako

Hsv de rietvoorn Kootstertille 21/06/2014

De jaarlijkse Hako viswedstrijd vond 21 juni weer plaats , het inschrijven vind plaats in Kerkelijk Centrum wat nu nog even de functie van het Tillehûs te Kootstertille, de wedstrijd werd dit jaar weer prima bezocht in totaal verschenen 102 deelnemers voor de loting.

De aanwezige vissers werden verdeeld over 4 vakken, 1 vak vaste stok op de steigers en 3 vakken vrije hengel bij Blauforlaet/Rohel.

We zij de wedstrijd begonnen om 09:00 uur en zijn gestopt om 14:00 uur, waarna iedereen zijn visspullen weer kon opruimen en de 4 weegploegen hun werk konden doen.

Bij terug komst in het Kerkelijk centrum te Kootstertille alwaar de beheerders weer een lekker hapje en een drankje hadden klaarstaan.
Ik wil nog even de beheerders Gesiena en Anton bedanken voor de catering het was weer goed verzorgt, als de nieuwbouw van het MFC medio 2014 gereed is zullen deze beheerders ons van dienst kunnen zijn.

Ik wil hierbij ook nog alle vrijwilligers bedanken die deze wedstrijd hebben mogelijk gemaakt.

De algemene winnaar P v/d Bosch uit Driesum met een gewicht van 10276 gram kon als eerste een prijs uitzoeken.

Onderstaand de 7 prijswinnaars per vak, er is in het vaste stok vak 1 prijsje meer dit heeft te maken met de grote van het vak

Prijswinnaars:

H.s.v de Rietvoorn heeft nog een:
Koppelwedstrijd
09:00 uur tot 14:00 uur
PM kanaal
2 augustus
Inleg 20 euro per koppel
Hengelkeuze vrij
Hiervoor zijn nog enkele plaatsen beschikbaar

De wedstrijdcommissie