18-10-2014 koppel W'geest

18-10-2014

Bies en de Boer winnen gescheiden koppel

De gescheiden koppelwedstrijd is van HSV De Dobber uit Westergeest is zaterdag 18 oktober weer gevist met 58 deelnemers, dus 29 koppels met vak A en B achter de camping aan de Zwemmer, vak C en D aan de Trekvaart.

De vangsten aan de trekvaart waren redelijk tot goed te noemen T de Jonge had het hoogste gewicht van de dag namelijk 6218 gram, hij heeft erg goed zijn kopplaats benut.

Hoe anders was het aan de zwemmer vak A daar wilde je niet
zitten alleen de kopnummers hadden elk 1 vis en de rest helemaal niets, ja alleen baarzen en laat nou de organisatie hebben besloten om deze niet mee te laten tellen ( optie voor volgend jaar misschien ) vak B was wel iets beter maar niet veel hier waren 7 man die 1 of meer visjes konden aanbieden.

Wat is er toch aan de hand in de Zwemmer waar jaren geleden de voorns en de brasems volop aanwezig waren , volgens velen is het water veel te schoon je kunt tot wel twee meter diep in het water kijken.

De uitslag