14-11-2015 BKM team

UITSLAG BKM TEAMWEDSTRIJD 14-11-2015

Zaterdag 14 november stond de jaarlijkse BKM-teamwedstrijd op de agenda. Dit jaar georganiseerd voor de vijfde keer. Voor de wedstrijd hadden zich 15 teams van 5 man laten inschrijven. Plaats van samenkomst was het Tillehûs in Kootstertille waar het om halfacht s `morgens alweer een gezellige drukte was. Na de gebruikelijke kop koffie en de loting vertrokken de deelnemers naar de Dokkumer Trekvaart bij Kollum, waar 5 vakken van 15 deelnemers waren uitgezet.

Er werd gevist van 10.00 – 14.00 uur. De vangsten bestonden voornamelijk uit kleine- voorn en baars. De weersvoorspellingen waren matig maar met een flinke wind dwars door de vaart was het goed te doen.

Na het eindsignaal konden de weegploegen hun werk konden doen. Na de weging kwamen de deelnemers weer samen in het Tillehûs voor de prijsuitreiking en een hapje en drankje, wat zoals altijd weer uitstekend verzorgd was door de nieuwe beheerders.

De organisatie had gezorgd voor 5 teamprijzen in de vorm van vleesprijzen. Daarnaast waren er 25 individuele prijzen in de vorm van hengelsportartikelen. Het prijzenpakket is mede tot stand gekomen door bijdrages van de sponsoren van team BKM Noord en slagerij Wim Nicolai te Twijzel.
De uitslag teams:

BKM teamwedstrijd 14 November 2015