Kleine vispas

Informatie betreffende de Vispas, heel veel kun je zelf regelen

www.mijnsportvisserij.nl

Voor de sportvissers die geen lid zijn van een aangesloten hengelsportvereniging is er sinds 1 januari 2007 een vervangend document: de Kleine VISpas. Met de Kleine VISpas kun je met één hengel en een beperkt aantal aassoorten in een beperkt aantal wateren vissen die zijn opgenomen in de bijhorende Kleine lijst met viswateren ( info www.sportvisserijnederland.nl )

De Kleine VISpas vormt samen met de Kleine Lijst van Viswateren (PDF) de visvergunning (schriftelijke toestemming).

De Kleine VISpas met beperkte mogelijkheden kun je ook direct online bestellen via het Bestelformulier Kleine VISpas. Zelf halen bij het postkantoor kan natuurlijk ook: kijk direct voor het dichtstbijzijnde postkantoor bij u in de buurt. Het postkantoor kan een balievergoeding vragen van € 2,50.

Algemene voorwaarden gebruik Kleine VISpas
Indien je als sportvisser uitgebreidere mogelijkheden wilt hebben om te vissen, bijvoorbeeld het vissen met twee hengels, of op roofvis of in veel meer viswater, dan moet je lid worden van een hengelsportvereniging. De aangesloten hengelsportverenigingen geven de VISpas uit.

Zoek de dichtstbijzijnde hengelsportvereniging bij je in de buurt!
Is de Kleine VISpas toch niet wat je zoekt? Kijk direct welke VISpas wel bij je past!