Extra Corona maatregelen Ledenwedstrijd

Dinsdag, 11 augustus 2020

Beste visser, Corona maatregelen Ledenwedstrijd H.s.v. de Rietvoorn 22 augustus

Het Tillehûs en de Rietvoorn hebben de volgende maatregelen moeten nemen.

Voordat je het gebouw betreed moet je het Corona registratie formulier invullen.

Ik heb geen last van:

o  Verkoudheid
o  Keelpijn
o  ( lichte ) hoest
o  In mijn huishouding is niemand verkouden
o  In mijn huishouding heeft niemand koorts

Naam:………………………………….
Telnr:…………………………………..
Datum: 22 augustus 2020
Tijdstip:……………………………….

Het loten van de steknummers wordt op voorhand gedaan, de wedstrijdkaarten liggen op tafel, hier liggen ook de wedstrijdreglementen,
WE VISSEN OP DE STEIGERS VANAF NR 74 OP DE EVEN NUMMERS

Neem plaats aan een tafel en wacht tot er iemand bij je komt voor de bestelling.

Deelnemers houden een onderlinge afstand van minimaal 1 ½ mtr.

Het wegen: de vis wordt de deelnemer in het weegnet gedaan en neemt weer afstand 1½ mtr totdat de weegploeg klaar is en de deelnemer de vis weer terug kan zetten.

Bij terug komst in het Tillehûs neemt u plaats aan een tafel en blijft hier zoveel als mogelijk zitten ( hou de coronamaatregelen in acht ).

Het eten van de BBQ ( wordt voor ons gebakken ) en het drinken wordt aan de tafel geserveerd.

De salades staan in buffetvorm voor ons klaar, hier kan jezelf het een en ander halen, hou de afstand van 1 ½ mtr in acht.

Met mooi weer zitten we buiten, mocht het weer tegen zitten dan gaan we naar binnen.

De wedstrijdcommissie H.s.v. de Rietvoorn en het Tillehûs