GEEF JE OP voor de Fryslân Cup 2020

Woensdag, 5 februari 2020

FRYSLÂN CUP 2020

Hoewel velen sportvissen als een individuele bezigheid zien, wordt het teamvissen in wedstrijdverband steeds populairder. Samen proberen zoveel mogelijk vis te vangen, vooraf oefenen, tactiek bepalen, gedurende de wedstrijd onderling informeren over de vangsten en natuurlijk het gezamenlijk nazitten geeft een heel andere dimensie aan het sportvissen. Het stimuleert de inzet en motivatie maar bovenal verhoogt het de sfeer.

De belangrijkste richtlijnen.
* Eén HSV mag meerdere teams afvaardigen indien het max aantal dlnmrs (15) wordt overschreden of als er een andere plausibele aanleiding toe is.
* Er is sprake van een 'Knock out' wedstrijd. De winnaar van de onderlinge wedstrijd gaat door naar de volgende ronde
* De thuis-vissende HSV (door loting bepaald) bepaalt het viswater. De HSVn bepalen gezamenlijk de datum en het tijdstip waarop ze tegen elkaar vissen.
* De beste 5 resultaten per team tellen mee voor de daguitslag. De uitslag wordt bepaald op punten en gewicht.
* De finale wordt georganiseerd door Sportvisserij Fryslân.
* Het winnende team is de kampioen, wint de Fryslân Cup en wordt afgevaardigd naar het NK Teamvissen dat wordt georganiseerd door SVN.
* Het winnende team dat deelneemt aan de landelijke finale wordt gefaciliteerd door Sportvisserij Fryslân en ontvangt daarvoor € 500,-- * * De verliezend finalist ontvangt € 300,-
Het Concept Reglement kun je op de website vinden van Spotvisserij Fryslân

Lijkt het je leuk om met enkele vismaten een team te vormen en te vissen tegen andere verenigingen om de Fryslân Cup geef je dan op het mailadres gooitzenhager@gmail.com  ( voor 26 april ).

Deelnemerslijst 2020 Team 1
1 * Dijkstra, Susanne