Prijsuitreiking Fisker fan`t Jier 2018

Maandag, 25 februari 2019

Afgelopen vrijdag was er bij De Visvrind in Wolvega een open deur avond. Tijdens deze avond waren er enkele demonstraties van verschillende hengelsportmerken en de prijsuitreiking van de Fisker fan`t Jier 2018 zou tijdens deze avond plaats vinden.
Bij de ingang zag ik de winnaar van de competitie van de Fisker fan`t Jier 2018 Fokke Visser zitten. Fokke is sinds kort vertegenwoordiger voor Frenkies.

Bij binnenkomst waren er vele bekenden hier en daar een praatje maken en dan maar weer een beetje verder

Links de eigenaar Johnny Vrind

Omstreeks 19:30 uur was tijd voor de prijsuitreiking van de Fisker fan`t Jier 2018.
Gooitzen Hager de oprichter van deze gratis competitie vroeg even de aandacht, dit om de prijswinnaars even in het zonnetje te zetten.

De nummer 1 was Fokke Visser (150 euro contant Regioverenigingen)

De nummer 2 Jan Bousma (125 euro contant 11 Regioverenigingen)

De nummer 3 Geert v/d Meer (75 euro waardebon Hengelsport Henk Land)

De nummer 4 Rene Seefat (75 euro waardebon van SPRO)

De nummer 5 Gooitzen Hager (75 euro waardebon De Visvrind)

De nummer 6 Harm Broekstra (Hengelsport twv 50 euro Sake vd Meer)

De nummer 7 Geert Jacobs (50 euro contant Taak van Zuiden Administratie)

De nummer 8 Durk Seinstra (50 euro contant De Witvisser.nl)

De nummer 9 Tonny De Jong (50 euro waardebon De Visvrind) Was verhinderd.

De nummer 10 Reino Dijkstra (35 euro waardebon Slagerij Menno Hoekstra)

De nummer 11 Egbert vd Kamp (25 euro contant Sportvisserij Frylân )

De nummer 12 Menno Hoogsteen (25 euro contant Sportvisserij Fryslân )

Toch wel een hele klus om zon competitie bij te houden met alle rangen en standen maar ook dit jaar is er weer een gratis competitie De Fisker fan`t Jier 2019.

De Visvrind een mooie winkel om zeker eens te gaan kijken als je in de buurt van Wolvega bent. De mannen van De Visvrind hebben het prima op orde.

Gooitzen