Team Evezet - v/d Meer stopt

Maandag, 3 december 2018

Wedstrijdteam Evezet - v/d Meer Stopt

team 2017

Evezet, Hengelsport v/d Meer en het gehele wedstrijdteam hebben besloten om aan het einde van dit jaar te stoppen met de sponsoring van het wedstrijdteam. Deze beslissing is mede genomen omdat Hengelsport v/d Meer de deuren heeft gesloten en Evezet zich terug trekt als sponsor van ons groot witvisteam.

Alle leden van het wedstrijdteam zijn Evezet en Sake en Tsjikke v/d Meer ontzettend dankbaar voor alle steun en advies die wij de afgelopen 10 jaar hebben gekregen. Door de sponsoring hebben we optimaal gebruik kunnen maken van de nieuwste materialen en het voer dat door Evezet beschikbaar is gesteld. We zullen de materialen van o.a. Trabucco, Frenzee, Marukyu, Ringers en natuurlijk de topvoeren van Evezet blijven gebruiken. Hiermee zijn vele prijzen gewonnen en dit zal zeker ook in de toekomst gebeuren.
Sake en Tsjikke hebben inmiddels een mooi passend cadeau van ons wedstrijdteam mogen ontvangen. Als waardering zal het wedstrijdteam in januari een bezoek brengen aan Evezet te Nijkerk.
Ons gesponsord wedstrijdteam stopt dan wel maar het vissen in teamverband niet. Wel zijn er enkele leden van het team die wat meer de commercial visserij op lokaal niveau eigen willen gaan maken.

Het recept van het topvoer feeder/vaste stok van Sake v/d Meer is overgedragen aan Evezet.
Zij zullen zich inzetten om het weer in de verkoop te krijgen.

Team Evezet-v/d Meer
Klaas Kooistra – Menno Hoogsteen – Sake v/d Meer – Harm Bekkema – Henk de Haan - Gooitzen Hager

2011                                                                                    2013

2015