Wintercompetitie H.s.v. de Oanslach

Donderdag, 4 oktober 2018

Wintercompetitie 2018/2019
H.s.v. de Oanslach

Fokke Visser en Lieuwe Pander gaan weer een wintercompetitie opzetten. We gaan weer 7 wedstrijden vissen waarvan je 1 mag aftrekken. Het zijn mooie wateren dit jaar waar we heen willen gaan o.a. Heerenveenskanaal , Akkrum Junokade Leeuwarden, van Harinxmakanaal Dronrijp, en evt de haven van Joure. Er word gevist op gewicht en de 1e vijf per vak krijgen 1t/m 5 punten de rest krijgt er 6 Het is de bedoeling dat we wat meer mensen krijgen maximaal 14 zodat we mooi in 2 vakjes kunnen vissen. De inleg bedraagt 70 euro voor alle 7 wedstrijden, waarvan er elke wedstrijd dagprijzen zijn 3 per vak de rest van het geld gaat naar de einduitslag. Er zijn 5 geldprijzen en de rest proberen we weer sponsor prijzen te regelen waaronder een etensbon t.w.v. 50 euro voor 2 pers bij visrestaurant Gerrie Rauwerda in Surhuisterveen waar ook de prijsuitreiking is.
We vissen van 9.30 tot 14.00 bij slecht weer word er een dag van te voren overlegd en evt de wedstrijd ingehaald.
Graag z.s.m. opgave vol is vol via f.visser35@hotmail.com of telnr 06-57076295 betaling via nl71rabo0363057749 t.a.v. winter 2018/2019
Datums: 15 dec # 29 dec # 12 jan # 26 jan #9 febr #23 febr # 9 mrt
15 dec # Heerenveenskanaal - 29 dec # Akkrum Krommenillis