2e karperwedstrijd

9365TB Niebert
Mob: 06-25327326

E-mail:info@beekenbron.nl

Vrijdag 14 juli de tweede karper wedstrijd staat op het programma gezamenlijk organiseren we dit keer waren er 10 deelnemers, 2 deelnemers moesten door omstandigheden afzeggen, er kunnen hooguit 12 deelnemers zijn.

Om 07:30 uur hebben we afgesproken om te loten nadat de inleg betaald is worden de spullen ter plaatse gebracht, omstreeks 09:00 zijn we gestart, het blijkt dat het vandaag een moeilijke visserij zal worden de anders zo actieve karpers laten zich niet zien, vermoedelijk zal de luchtdruk hiermee te maken hebben.
Na de eerste reeks weging is het Henk de Haan met 8654 gram die aan de leiding gaat, op de hielen gezeten door Anne-Dirk van Assen en Pieter v/d Bosch die alle twee net iets meer hebben dan 8 kg.
In de ochtend echt mooi weer en bijna geen wind maar na de pauze valt het met bakken uit de lucht en zo nu en dan een donderslag.

Dus op naar de kantine voor een hapje en een drankje, prima verzorgt door de eigenaar, welke ook nog langs kwam tijdens de wedstrijd voor een drankje of een kopje koffie.

Omstreeks 12:45 uur zijn we met de 2e reeks begonnen, de winnaar van de ochtend kon in de middag geen potten meer breken hij ving in de middag nog 1 visje erbij en kwam niet verder dan 5e plaats. In de stromende regen ging Pieter v/d Bosch er eens flink voor zitten  zonder paraplu had hij niet nodig, hij wint de wedstrijd met 16708 gram Anne-Dirk werd tweede met 12936 gram en Gooitzen Hager ( 1e reeks geen vis ) is 3e met 12292 gram.

Winnaar Pieter v/d Bosch

de volledige uitslag

22 juli is er weer een karper wedstrijd, deze zit al vol.

Heeft u eens zin om mooie sterke karpers/steur te vangen ga dan eens een dagdeel/dag vissen op deze karper vijver, bel wel even om te reserveren.

De organisatie