Friese Kampioenschappen Junioren

Woensdag, 21 mei 2014

7 juni 2014

Het is nog mogelijk om je op te geven voor het
Friese Kampioenschap Junioren,
zaterdag 7 juni
aan de Boorn, Oldeboorn

Deelname aan de Jeugdkampioenschappen is gratis.

Hierbij zijn drie categorieën:

Categorie A: jonger dan 22 en minimaal 17 jaar op 31 december van het jaar voorafgaande aan het Kampioenschap.
Categorie B: jonger dan 17 en minimaal 13 jaar op 31 december in het jaar voorafgaande aan het Kampioenschap
Categorie C: jonger dan 13 en minimaal 9 jaar op 31 december van het jaar voorafgaande aan het Kampioenschap.

Voor elke deelnemer staat bij terugkomst friet en drinken klaar.
Na de prijsuitreiking krijgt de jeugd nog een leuke surprise/goodiebag mee naar huis.

Als de deelnemer geplaatst is voor het Nederlandse Kampioenschap Junioren zal deze begeleid worden op de wedstrijddag door enkele wedstrijdvissers.
Als voorbereiding op het NK zal er geoefend worden door de deelnemers eveneens onder leiding van ervaren wedstrijdvissers.
Het voer en aas zal hierbij beschikbaar worden gesteld door Sportvisserij Fryslân.

Al met al redenen genoeg om deel te nemen.

Opgave kan via de site van Sportvisserij Fryslân

Wij wensen een ieder veel succes en plezier tijdens deze wedstrijd.

Met vriendelijke groet,

Gooitzen Hager