6-7-2013 BKM gesch koppel

Gescheiden BKM Koppel 6-7-2013

Vandaag was het dan weer tijd voor de inmiddels jaarlijkse gescheiden koppelwedstrijd van het BKM team. Om half zeven werd er geloot in het Tillehûs. Waarna iedereen om half acht vertrok richting het viswater. De vaste stok vissers zaten op de vissteigers aan het PM kanaal bij Kootstertille en de vrije hengel zaten bij Blauforlaet.
Om negen uur klonk het beginsignaal van de vijf uur durende gescheiden koppelwedstrijd. Met een temperatuur van 23 graden was het aangenaam vertoeven aan de waterzijde. De vangsten waren erg wisselend over beide parcoursen. Toen om twee uur het eindsignaal klonk konden de weegploegen aan de slag. Waarna de prijsuitreiking volgde in het Tillehûs.
Deze wedstrijd is mede mogelijk gemaakt door royale bijdrages van de sponsoren van Team BKM Noord (Bove Bouwadvies Twijzel, Kuijpers Hengelsport Ittervoort en Mondial Aasvoeders Herentals) was er een uitstekende prijzentafel tot stand gekomen in de vorm van 22 waardevolle hengelsportprijzen.

De uiteindelijke winnaars van vandaag zijn Henk de Haan en Jan Kooistra. De organisatie kan terugzien op een uitstekend geslaagd evenement en het is zeer zeker de bedoeling dat dit het komende jaar een vervolg zal krijgen.

Bron: Team BKM