Fisk & Wetter

Geacht lid van HSV de Rietvoorn Kootstertille,

Uw Hengelsportvereniging neemt sinds 1 januari 2012 deel aan Fisk & Wetter.

Fisk & Wetter is een regiogebonden onderdeel van Hét Visblad en zal 4 maal per jaar verschijnen.

De kosten voor Fisk&Wetter zijn reeds een onderdeel van de contributie die u betaald voor onder andere uw vispas.

Daarnaast ontvangt ieder aangesloten lid 2 x per jaar de regio-editie van Het Visblad Gratis

Tijdens de laatste ledenvergadering zijn op verzoek van de leden de abonnementen op Hét Visblad stopgezet aangezien alle leden, icm Fisk & Wetter, Hét Visblad reeds 4 maal per jaar thuisbezorgd krijgen. Het lidmaatschap op Hét Visblad bedroeg ongeveer 10 euro. Om de resterende 6 edities van Hét Visblad ook nog thuis te krijgen is er een speciaal tarief bij Sportvisserij Nederland afgedongen.

Voor deze resterende 6 edities betaalt u nu slechts 5 euro per jaar.

In het kort:
Omdat u lid bent bij HSV de Rietvoorn Kootstertille ontvangt u 4 maal per jaar Hét Visblad met daarin Fisk & Wetter opgenomen, gratis bij u thuis. De overige 6 uitgaven van Hét Visblad kunt u nu voor slechts 5 euro ook thuisbezorgd krijgen.

Wilt u profiteren van deze actie dan dient u dit zsm door te geven via j.grijpstra@knid.nl