8-10-2011 Koppel Westergeest

Gescheiden koppel HSV de Dobber Westergeest

Vandaag 8 oktober is een gescheiden koppel georganiseerd te Westergeest. Het weer leek er de avond van te voren nog niet echt op maar is de dag van de wedstrijd meegevallen de wind was wel sterk maar de regen viel mee. Deze wedstrijd word in vier vakken gevist in de zwemmer vak A bij de camping in Westergeest vak B bij de Wygeast te Oudwoude vak C in de Stroobosser trekvaart en vak D ook in de Trekvaart.

Er waren in totaal 56 deelnemers dus 28 koppels en 14 deelnemers in een vak. Er werd gevist volgens het punten systeem er zit dus een deelnemer van elk koppel inde zwemmer en de ander in de trekvaart en de punten worden bij mekaar opgeteld.Er is in de zwemmer slecht gevangen veel kleine vis en in de trekvaart een enkele brasem en veel kleine vis.

De uitslag;
1 H Mulder/ K Mozes 5 punten