Maart 2013 Tim Postma

Naam: Tim Postma

Leeftijd:39 jaar.
Beroep: Beroeps militair.
Geboren: Leeuwarden (woonachtig te Twijzelerheide) samen met mijn vrouw Ina en zoon Ian, en tweede kind opkomst in mei 2013.

Favoriete Visdisipline: Feeder/Vaste stok.
Koppelmaat: René Altenburg alias (Rein A ten Berg)
Wanneer ben ik begonnen met vissen:
Op zeer jonge leeftijd met jeugdwedstrijden van de visclub van Eestrum en Zwaagwesteinde En de vele uren die ik vroeger aan het water was met mijn neef en vismaat Bennie v/d Heide, die helaas op de jonge leeftijd van 16 jaar verdronk bij Eernewoude. Wat de reden was dat ik een aantal jaar niet bij het water kwam om te vissen, omdat ik er niet meer vond wat er altijd was.

De leukste wedstrijden die me bij zijn gebleven
-De bouwvakwedstrijden van Sake v/d meer waar we veel dikke brasem vangen in de zomermaanden.
-De koppelwedstrijden die ik vis met mijn koppelmaat René Altenburg ,waar we regelmatig in de prijzen vissen.(en als we niet veel vangen hebben we vaak buikpijn van het lachen)

Favoriete viswaters
Trekvaart / Zwemmer / PM kanaal / Lauwersmeer

Bij deze wens ik iedereen een fijn en goed visjaar in 2013.

Mvgr.: Tim Postma