24-5-2014 Gorredijk

P Alberts wint in Gorredijk

Op zaterdag 24 mei werd aan de nieuwe vaart bij Tijnje de open wedstrijd van HSV Opsterland gevist. De aanwezige 84 deelnemers konden vandaag flink aan de bak. De vis liet zich niet zo maar verschalken.

Onder schitterende weersomstandigheden met een blauwe lucht afgewisseld met wolken en een straf windje wat het vertoeven aan de waterkant wel aangenamer maakte.

Maar om 11.30 uur kon er wel eens een kink in de kabel komen door een plotseling opkomend onweersbui maar gelukkig dreef deze bui om ons heen zodat we konden blijven zitten.

Om 9.00 en uur begon de wedstrijd en om 14.00 klonk het eindsignaal en toen kon de weegploeg haar werk doen tijdens het wegen bleek al gauw dat de vangsten redelijk tot zeer goed waren en alleen in het B vak was het schrapen voor een visje en dat was ook weer terug te vinden in de standen per vak.