5-7-2014 BKM koppel

BKM GESCHEIDEN KOPPEL

Gisteren was het dan weer tijd voor de inmiddels jaarlijkse gescheiden koppelwedstrijd van team BKM noord. Om half zeven werd er geloot in het kerkelijk centrum. Waarna iedereen om half acht vertrok richting het viswater. Er werd gevist op de steigers van het PM kanaal thv Kootstertille met de vaste stok en thv Blauwverlaat met de vrije hengel.

Om negen uur klonk het beginsignaal van de vijf uur durende wedstrijd. Met harde wind, regen en wisselende temperaturen warden de omstandigheden niet gunstig. De vangsten waren erg wisselend over beide parcoursen. Toen om twee uur het eindsignaal klonk konden de weegploegen aan de slag. Waarna de prijsuitreiking in het de kerkelijk centrum volgde. Anton en Gezina hadden weer gezorgd voor een prima hapje en drankje, dank hiervoor!

Mede door royale bijdrages van de sponsoren van Team BKM Noord (Bove Bouwadvies Twijzel, Kuijpers Hengelsport Ittervoort en Mondial Aasvoeders Herentals) was er een uitstekende prijzentafel tot stand gekomen in de vorm van 18 waardevolle hengelsportprijzen.

De uiteindelijke winnaars zijn Fokke Visser en Lieuwe Pander met een totaal van twee punten. Namens de organisatie willen we alle vissers bedanken voor de komst en wij hopen tot volgend jaar.