5e winter wedstrijd

HSV de Rietvoorn Kootstertille

De 5è viswedstrijd van de wintercompetitie 2015/2016 is afgelopen zaterdag 23 januari gevist, er zijn dit jaar 24 deelnemers die de competitie met elkaar aangaan.

Van de 24 inschrijvingen hebben er 7 zich afgemeld dus gingen we met 17 deelnemers vissen

Na de loting vertrokken we naar de waterkant alwaar we onder super omstandigheden de hengels klaar maakten om een visje te gaan vangen.
Aan de weersomstandigheden lag het niet, maar de vis had weinig trek om het aas te pakken.

Nadat we ons allen hebben geïnstalleerd zijn we om 09:00 uur gestart met de wedstrijd die 4 uren zou duren

De vangsten waren dramatisch er waren maar 3 man die vis wisten te vangen de dagzege ging deze keer naar Oene Teitsma met een gewicht van 2718 gram.

Gezamenlijk is er iets meer al 4 kg vis gevangen.

1è * Oene Teitsma * 2718 gram
2è * Bé Habing * 821 gram
3è * Gauke Praamstra * 482

De volgende wedstrijd is op 6 februari.

De winter wedstrijdcommissie Henk de Haan - Klaas Kooistra en Gooitzen Hager