16-11-2013 BKM team

Teamwedstrijd van BKM aan de Strobosser Trekvaart op zaterdag 16-11-2013

Voor het derde jaar op rij hield team BKM Noord haar jaarlijkse teamwedstrijd, dit jaar wederom aan de Strobosser Trekvaart bij Kollum.
Met een deelname van 13 teams van 5 personen hadden we 4 teams minder dan vorig jaar.
De loting voor deze wedstrijd was vooraf verricht door Leny Kuijpers, bekend van Hengelsport Kuijpers in Ittervoort.
De organisatie had weer gezorgd voor een prima prijzenpakket, mede door bijdrage van de sponsors. Voor de winnende teams waren er vleespakketten en voor de individuele prijswinnaars een scala aan hengelsportprijzen in de verhouding binnen 1:4.
De wedstrijdkaarten werden uitgereikt in het Kerkelijk Centrum in Kootstertille, waar de beheerders al weer vroeg de koffie klaar hadden.
De wedstrijd begon om 10 .00 uur en het eindsignaal klonk om 14.00 uur.
De wedstrijd kende uitstekende weersomstandigheden.
Hoewel iedere deelnemer vis heeft weten te vangen, waren de vangsten toch niet geweldig. We hebben het wel eens beter meegemaakt aan de Trekvaart.
Na afloop werden de vangsten snel gewogen en keerde een ieder terug naar eerder genoemd centrum, waar een ieder in de gelegenheid was om een hapje en een drankje te nuttigen en vervolgens de prijzen werden uitgereikt.
De uitslag: