Oud Frysk Kampioen wedstrijdvissen Wiebe Rusticus plotseling overleden

Donderdag, 11 augustus 2016

In Memoriam

Helaas moeten wij afscheid nemen van Wiebe Rusticus, in het afgelopen weekeinde is hij in zijn eigen huis onverwachts overleden.

Hij voelde zich al een paar dagen niet echt fit. Op zaterdagmorgen 6 augustus is er nog telefonisch contact met hem geweest. Hij was toen thuis en had geen lust om te vissen. Op maandag zou hij normaal gesproken contact met Tsjikke en/of Sake v/d Meer hebben betreffende aasvisjes. Omdat er toen geen contact gemaakt kon worden is later op de dag contact gezocht met zijn broer en die heeft hem samen met een opgeroepen politieman Wiebe in huis gevonden. De juiste overlijdenstijd is daarmee niet vast te stellen.

“Komende maandag zal er om 13:30 in De Schakel in Buitenpost een bijeenkomst ter nagedachtenis gehouden worden” alle vrienden en of bekenden zijn welkom voor een kopje koffie.

Wiebe zal in besloten kring worden gecremeerd.

Dit bericht kregen we door van Wiebe zijn broer Yko Rusticus.

H.s.v. de Rietvoorn