8e wedstrijd Zomercompetitie / Eindstand

Vrijdag, 1 juli 2016

ZOMERCOMPETITIE 2016

Wiebe Rusticus wint de laatste Zomercompetitiewedstrijd aan het PM kanaal bij Rohel met 5347 gram, voor de eindstand kijk bij Wedstrijden - 2016 Zomercomp uitslagen

Het einde van de zomercompetitie is weer bereikt en zoals bij elke wedstrijd kan er maar 1 de beste zijn met overmacht is Henk de Haan met 11 punten en een totaal gewicht van 33815 gram, hij was zo zeker van de winst dat hij heeft besloten om de laatste wedstrijd te laten schieten en alvast op vakantie te gaan richting Canada.

De runner up 2è is Sake v/d Meer met 18 punten en een gewicht van 24948 gram en de 3è plaats word bezet door Johannes Snip met 21 punten met het hoogste totaal gewicht van 25520 gram.
Totaal is er over 8 wedstrijden 2257.83 gram vis gevangen.

Er 13 deelnemers waren, er 7x een 0 achter de naam kwam te staan.

Er gemiddeld iets meer 2280 gram vis is gevangen.

Een ieder bedankt voor de inzet en deelname aan deze competitie, wij wensen jullie een fijne vakantie toe en hopelijk tot volgend jaar.

De wedstrijdcommissie
Klaas Kooistra - Henk de Haan en Gooitzen Hager