Vaste stok competitie 2016

Zondag, 10 januari 2016

•Competitie vaste stok in de regio, in 6 verschillende wateren.

•Zes wedstrijden op zaterdag ( april, mei , juni , sept, okt en nov.) , vijf beste resultaten tellen

2 april 2016: H.s.v. de Dobber – Westergeest – Trekvaart
14 mei 2016: H.s.v. Opsterland – Gorredijk – Nieuwe vaart/Rolbregge
18 juni 2016: H.s.v. de Rietvoorn – Kootstertille – PM kanaal
24 sept 2016: H.s.v. Leeuwarden – Leeuwarden – van Harinxmakanaal
22 okt 2016: H.s.v. de Snoek – Wolvega – Helomavaart
19 nov 2016: Eigen organisatie – Dokkum – Sud Ie bij de Eelaan

•Punten telling per vak: 1e = 1 pnt – 2e = 2 pnt tot de laatste in het vak deze krijgt 10 pnt.
Er zal in de bestaande wedstrijd vak/vakken, links de lage nrs en rechts de hoge nrs in het vak verdeeld worden.
•Winnaar is hij die de minste aantal punten heeft. Bij gelijke punten beslist het totaal gewicht.
•De prijsuitreiking zal gehouden worden aansluitend na de laatste wedstrijd, dit wellicht in combinatie met een hapje en een drankje.
•20 vissers maximaal en 10 vissers minimaal in een en of twee vakken van 10 vissers.
•inleg € 5 per wedstrijd, iedereen schrijft zich in voor volledige competitie dus 30 € totaal.
•Bij maximale deelname 20 personen is dit € 600,00 voor de hele competitie.
•Per wedstrijd per vak 15€, 10€ en 5€ uitbetaling na de laatste wedstrijd.
• 7 eindprijzen vleespakketten T.w.v. € 50, € 45, € 40, € 35, 25€, 25€ en 20€ )
dit bij maximale deelname van 20 vissers
•Bij de eerste wedstrijd verstrekken we de 6 deelnemerskaarten voor de hele competitie, de visser is zelf verantwoordelijk voor het invullen en inleveren van deze persoonlijke kaart.
•De eerste 5 wedstrijden zullen gecombineerd zijn met wedstrijden welke meetellen voor de Fisker fan`t Jier 2016 de laatste wedstrijd is de finale wedstrijd eigen organisatie.

Opgave en organisatie:
•Organisatie: Rinse Popma en Gooitzen Hager willen het geheel organiseren, het computerwerk (inschrijving, betalingen, bijhouden standen, enz.).
•Opgave en Betalingen: Na telefonische opgave op nr. 0516-613431 of 06-51462727 inschrijving op volgorde van binnenkomst, leden van de 11 Fisker fan`t Jier verenigingen hebben voorrang. Het inschrijfgeld overmaken op rek: NL41RABO0371965799 o.v.v. Vaste stok comp 2016 ten name van R.Popma en de Naam en Woonplaats, betalingen moeten voor zondag 27 maart 2016 binnen zijn. Als het inleggeld binnen is staat u definitief op de lijst.
•Als de competitie niet doorgaat zal het geld terug gestort worden

Wij bepalen 1 week voor aanvang van de eerste wedstrijd of er belangstelling voor is en de competitie doorgang kan hebben. ( minimale deelname is 10 )

Rinse Popma en Gooitzen Hager