Karper Koppel wedstrijd

Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Karpervissen

Koppel Karper wedstrijden ( max 8 koppels )

Datums:

Vrijdag 20 april wedstrijd is vol

Wedstrijdreglement Beek en Bron

Aanvang wedstrijd 09:00 uur tot 11:30 uur ( weging vis ) dan 1 uur pauze om wat te eten en te drinken en daarna vissen van 12:30 uur tot 15:00 uur einde wedstrijd en aansluitend de prijsuitreiking, in de kantine van Beek en Bron.

Inleg: 30€ per koppel

Er mag met 1 hengel worden gevist. Wanneer er met een vaste hengel wordt gevist is elastiek in de top verplicht, er mag max 15 mtr ver in worden gevist.
Gevlochten lijn is niet toegestaan, er mag alleen gevist worden met nylon, dikte tot 0.25 mm.
Landingsnet en onthaak mat zijn verplicht en dienen voor aanvang van het vissen volledig droog te zijn, dit om het verspreiden van ziektes tegen te gaan.
Het is alleen toegestaan te vissen met een weerhaak loze haak, haak grote min. 12 max 8.
Het gebruik van een leefnet is tijdens de wedstrijden toegestaan max 20 kg per leefnet. ( in de pauze weging )
Gevangen steur telt voor 4 kg en dient direct weer terug gezet te worden
Gevangen karpers moeten met zorg behandeld worden en voorzichtig in het leefnet worden gelaten, eventueel gehaakte vis bij het eindsignaal mag nog geland worden en telt nog mee
Het is alleen toegestaan om met natuurlijk aas/voer te vissen, u mag maximaal 1000gr voer tijdens de gehele wedstrijddag gebruiken.
Het voeren met honden en/of kattenvoer is verboden.
Uw vis plek dient opgeruimd en schoon achterlaten te worden, het is niet toegestaan om overgebleven aas/voer in het water te gooien.

De wedstrijdcommissie Henk en Gooitzen

opgave: via mail gooitzenhager@gmail.com of 06-51462727