Standen 2015

Henk de Haan wint de competitie Fisker fan t Jier 2015

Henk de Haan is de opvolger van Meindert de Boer welke de eerste editie van de Fisker fan`t Jier 2014 won. met een totaal van 330 punten, ontvangt Henk hiervoor 150 € contant aangeboden door de regioverenigingen, op onderstaande foto Henk de Haan.

Henk heeft een mooi seizoen gevist zeker de laatste wedstrijden was hij erg goed van de 25 wist hij bij 13 ervan bij de eerste 5 in het vak te eindigen, dan ben je in mij ogen een terechte winnaar.
De runner up is Tonny de Jonge lange tijd heeft hij bovenaan mogen staan maar tot het einde toe lukte dit niet, Tonny haalde 310 punten, goed voor 125 € contant aangeboden door de regioverenigingen.
Dave Martens completeert de top 3 met 295 punten, wat goed is voor een nieuwe Feeder hengel met molen aangeboden door Sjoerd Huizinga www.spro.nl

De nummers 4 en 5 hadden hetzelfde aantal punten maar Peter Bies had een hoger totaal gewicht
De rest van de prijswinnaars;

4e * Peter Bies * 100,00 € waardebon: Hengelsport v/d Meer te Kootstertille
5e * Piet Alberts * 75,00 € waardebon: Hengelsport H. Land te Surhuisterveen
6e * Durk Seinstra * t.w.v. 75,00 € Matrix Ethos Foudraal
7e * Geert Jacobs * t.w.v. 75,00 € Gijs Nederhof
8e * Henk Veenstra * 60,00 € waardebon: De VisVrind Hengelsport te Wolvega
9e * Egbert v/d Kamp * 50,00 € contant: TAAK van Zuiden
10e * Menno Hoogsteen * 50,00 € contant: 50,00 € contant Rob Jansen van de Witvisser
11e * Herman Iedema * 50,00 € waardebon: Slagerij Menno Hoekstra
12e *Harm Bekkema * 25,00 € waardebon Gasterij Magnefiek te Kollum

De prijsuitreiking zal plaats vinden op de hengelsportbeurs van Hengelsport H. Land te Surhuisterveen datum volgt, alle prijswinnaars dienen persoonlijk de prijzen in ontvangst te komen nemen.

Nog enkele wetenswaardigheden
* Er 171 deelnemers zijn die punten hebben verzameld
* Er waren in totaal 1025 punten te behalen.
* Het hoogste totaalgewicht over de 25 wedstrijden is 53054 gram
* Totaalgewicht over alle deelnemers is bijna 1577 kg
* Er in 2016 een vervolg komt op de Fisker fan`t Jier
* Er volgend jaar 25 wedstrijden meetellen.
* De prijsuitreiking in 2017 zal plaats vinden tijdens de hengelsportbeurs
van Sake v/d Meer te Kootstertille.

Bij deze wil ik onderstaande sponsoren bedanken.

Tot volgend jaar bij de

Mvgr.