info 2017

“FÊSTE STOK FISKER FAN IT JIER 2017”

Reglementen

•Competitie vaste stok in de regio, over 12 wedstrijden.

•Vissers die lid zijn (bij aanvang van de competitie) van één van de onderstaande deelnemende verenigingen.

•H.s.v. de Dobber Westergeest - H.s.v. Leeuwarden - H.s.v. de Roodvin Jubbega -
H.s.v. Heerenveen - H.s.v. Surhuisterveen e.o. - H.s.v. Opsterland Gorredijk –
H.s.v. de Oanslach Harkema - H.s.v. de Rietvoorn Kootstertille – H.s.v. Ons Genoegen Makkum - H.s.v. de Snoek Wolvega - H.s.v. It Stikelbearske Wijnjewoude

•INLEG/BETALING IS NIET NODIG

•10 reguliere wedstrijden en 1 finale eigen organisatie

25 maart 2017 Regiowedstrijd organisatie H.s.v. Leeuwarden – de Zwette verwerkt
1 april 2017: H.s.v. de Dobber – Westergeest – Trekvaart verwerkt
Afgelast 13 mei 2017: H.s.v. Opsterland – Gorredijk – Nieuwe vaart/Rolbregge Afgelast
27 mei 2017 H.s.v. de Oanslach – Harkema Verwerkt
5 juni 2017 H.s.v. de Rietvoorn – Kootstertille – PM kanaal.  Verwerkt
17 juni 2016: H.s.v. de Rietvoorn – Kootstertille – PM kanaal Verwerkt
19 augustus 2017: H.s.v. de Roodvin Jubbega - Hooivaart Verwerkt
Afgelast 26 augustus 2017: H.s.v. Surhuisterveen – Surhuisterveen – PM kanaal Afgelast
23 sept 2017: H.s.v. Leeuwarden – Leeuwarden – van Harinxma kanaal Verwerkt
14 oktober 2017: H.s.v. de Dobber – Westergeest – Zwemmer/Trekvaart Verwerkt
21 okt 2017: H.s.v. de Snoek – Wolvega – Helomavaart Verwerkt
28 oktober 2017: H.s.v. de Oanslach - Harkema - Trekvaart Verwerkt
18 nov 2017: Eigen organisatie – Dokkum – Sud Ie bij de Eelaan

•Punten per vak: aflopend van hoog naar laag in het vak, iedereen die krijgt punten.
zie voorbeelden:
Bij 16 visser in een vak dan lopen de punten van 16 naar 1
Bij 21 vissers in 2 vakken 11 vissers in vak A dan 11 naar 1 en vak B van 10 naar 1
Geen gewicht op de wedstrijdkaart en wel ingeleverd  levert dit 1 punt op,
Als je vroegtijdig weggaat zonder inleveren van de wedstrijdkaart levert dit GEEN punt op.

•Er zal in de bestaande vaste stok wedstrijden gevist worden bij 20 of meer vissers dan verdelen over 2 vakken bij oneven deelname vak A de grootste.

• De 2 slechtste wedstrijden worden na 10 wedstrijden eraf gehaald, wie dan bij de beste 20 staat krijgt een uitnodiging voor de finale.

•Winnaar is hij die de meeste punten heeft. Bij gelijke punten beslist het totaal gewicht.

•De prijsuitreiking zal gehouden worden aansluitend na de laatste wedstrijd, dit wellicht in combinatie met een hapje en een drankje.

Prijzen schema ( onder voorbehoud )

Fisker fan `t Jier Feste Stok 2017

1e prijs 150 € contant ( Anonieme schenking )

2e prijs
waardebon ter waarde van100 € aangeboden door Kuperus Hengelsport te Leek

3e prijs 75 € contant aangeboden door H.s.v. de Rietvoorn - H.s.v de Dobber - H.s.v. Leeuwarden -
H.s.v. It Stikelbearske - H.s.v. de Roodvin

4e prijs 60 € contant aangeboden door H.s.v. de Rietvoorn - H.s.v de Dobber - H.s.v. Leeuwarden -
H.s.v. It Stikelbearske - H.s.v. de Roodvin

5e prijs waardebon ter waarde van 50 € aangeboden door Hengelsport v/d Meer te Kootstertille

6e prijs waardebon ter waarde van 50 € aangeboden door hengelsport Land te Surhuisterveen

7e prijs waardebon ter waarde van 35 € aangeboden door Slagerij Menno Hoekstra te Anjum

8e prijs 25 € contant aangeboden door Sportvisserij Fryslân

9e prijs 25 € contant aangeboden door Sportvisserij Fryslân

10e prijs waardebon ter waarde van 20 € aangeboden door Viscorner Kuipers aan de Rijksweg te Eestrum

11e prijs waardebon ter waarde van 20 € aangeboden door Viscorner Kuipers aan de Rijksweg te Eestrum

•De eerste 10 wedstrijden zullen gecombineerd zijn met wedstrijden welke meetellen voor de Fisker fan`t Jier 2017 de laatste wedstrijd is de finale wedstrijd eigen organisatie.

Organisatie:
•Organisatie: Rinse Popma en Gooitzen Hager willen het geheel organiseren, het computerwerk (bijhouden standen, enz.)

Rinse Popma en Gooitzen Hager