Finale FFJFS 2019

Woensdag, 30 oktober 2019

Heren,

De deelnemers aan de finale zijn bekend. Een geweldige deelname. Van de twintig geplaatste vissers, helaas dat Redze Achttien moet afzeggen wegens ander verplichtingen en Johannes Storm blijkt niet lid te zijn van een van de regioverenigingen.
Arjen Antonisse en Gerrit Hoogeveen de nrs 21 en 22 nemen hun plaats in.
En dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit van de deelnemers. De Friese top onder de
vaste stok vissers is bijna in zijn geheel aanwezig!
De winst kan Meindert de Boer niet meer afgenomen worden, de strijd voor de resterende plaatsen is nog niet gestreden, de onderlinge verschillen zijn heel klein en komen er nog genoeg verschuivingen in het klassement.

Informatie:
Datum: zaterdag 16 nov. a.s.
Plaats van samenkomst: Dokkum, Jumbo , Hantumerweg 14, 9109 AB.
Inleg: € 5,00
Loten: 7.30 uur Vissen van 9.00 – 13.00 uur aan de Eelaan/Sud Ie. Bij de meesten wel bekend.

We vissen in twee vakken. De punten van deze wedstrijd worden opgeteld bij het totaal van het
eindklassement.

Tel. wedstrijdleider G. Hager 06 51462727
Prijsuitreiking z.s.m. na afloop wedstrijd bij Lunchroom de Leckerbeck aan de Zuiderschans 14, 9101PZ te Dokkum voor een hapje/drankje voor eigen rekening.
Mooi prijzenpakket met 11 prijzen. Bovendien gaat iedereen nog naar huis met een extra prijsje.
We hopen jullie allemaal te zien bij de prijsuitreiking.
Vragen opmerkingen? Neem contact op.

Gooitzen
Rinse