Menno Hoogsteen WINTERKAMPIOEN

Maandag, 5 maart 2018

HSV de Rietvoorn Kootstertille

De 8è viswedstrijd de laatste wedstrijd van de wintercompetitie 2017/2018 is afgelopen zaterdag 3 maart afgelast koning winter gooide roet in het eten met gevoelstemperaturen van minus 15 zou het ook geen pretje geweest zijn, er waren dit jaar 17 deelnemers die de competitie met elkaar aangingen.

Onderstaand de 3 toppers van deze wintercompetitie

Nr 1 Menno Hoogsteen

Nr 2 Bé Habing

Nr 3 Klaas Kooistra

Namens de wedstrijdcommissie wil ik een iedereen bedanken die op enigerlei wijze heeft meegeholpen om deze competitie tot een goed einde te brengen.

Nog wat wetenswaardigheden
Van de 8 wedstrijden er 1 afgelast door de vorst
Er gezamenlijk over de competitie 283 kg en 791 gram vis gevangen is
Gemiddeld per visser over de gehele competitie iets minder dan 2380 gram vis is gevangen
De winterkampioen Menno Hoogsteen is met 13 wedstrijdpunten de 2è plaats is er voor Bé Habing met 14 wedstrijdpunten en de nr 3 is Klaas Kooistra met 15 wedstrijdpunten.
Er volgend jaar weer een wintercompetitie 2018-2019 zal komen, kijk voor verder info op de website.
De wedstrijdleiders, dit zal door wat andere namen ingevuld zijn.
De inschrijvers van dit jaar hebben voor volgend jaar voorrang bij het inschrijven 2018-2019.

Graag zien we jullie weer op een van de wedstrijden die georganiseerd word door H.s.v. de Rietvoorn.

De winter wedstrijdcommissie Henk de Haan - Klaas Kooistra en Gooitzen Hager

Voor volledige stand kijk bij WEDSTRIJDEN - 2017-2018 WINTER