NK Clubs informatie voor de deelnemers

Zondag, 22 oktober 2017

Info NK Clubs

Voor info betreffende hoe wat en waar
zie bijlages

Nou lijkt mij het mooi om gezamenlijk iets af te spreken op de kop van de afsluitdijk neem de afslag Kornwerderzand nr 14a
Daar komen we bij elkaar op de parkeerplaats, we vertrekken daar om 07:15 uur het is iets meer als een uur rijden naar Assendelft de opening is daar om 08:30 uur.

Dan zijn we mooi op tijd, zorg dat je er tijdig bent, ik heb voor alle deelnemers een envelop met inhoud en een mooie pet van Sportvisserij Fryslan en we hebben nog een gratis vispas voor 2018.

Het enige wat hier tegen over moet staan is gezamenlijk op de foto en natuurlijk onze uiterste best doen om de beste club van Nederland te worden.

Waar vind je dat nog

Als er nog vragen zijn stel ze gerust

Groetjes Gooitzen