Karper koppel wedstrijd

9365TB Niebert
Mob: 06-25327326

E-mail:info@beekenbron.nl

Woensdag 2 augustus organiseren we voor het eerst een koppel karper wedstrijd we hebben besloten om niet meer dan 6 koppels in te schrijvende wedstrijd zat zomaar vol.

Onder werkelijk schitterende omstandigheden zijn we om 07:30 uur samen gekomen om te loten nadat de inleg betaald is worden de spullen ter plaatse gebracht, omstreeks 09:00 zijn we gestart, het blijkt dat de vis allemaal bovenin aast en niet aan de kant zoals meestal het geval is, de geoefende koppels welke al vele jaren actief zijn op de commercials hebben dit al snel gevonden. Het is prachtig om te zien hoe Ramon Ansing dit laat zien hoe het moet op de lange stok met flink wat beweging het aas te water laten, gevolgd door een paar pellets op de plek schietend weet hij vele karpers te verschalken. Na de eerste reeks is het koppel Ansing/Faber met 24420 gram die aan de leiding gaan, gevolgd door de andere ervaren karper vissers Hartman/Meulman met 17340 gram en als derde het koppel de Hager/de Haan met 10660 gram.

Dus op naar de kantine voor een hapje en een drankje, prima verzorgt door de eigenaar, welke ook nog langs kwam tijdens de wedstrijd voor een drankje of een kopje koffie.

Omstreeks 13:15 uur zijn we met de 2e reeks begonnen, de winnaars van de ochtend gingen in de middagreeks door waarmee ze geëindigd zijn vingen er nog 16960 gram bij, het koppel Harman/Meulman vingen de 2e reeks de meeste kilo’s bijeen 18500 gram te kort voor de overwinning, de nrs 3 van de ochtend Hager/de Haan kwamen niet verder dan 10700 gram wat 40 gram meer was dan de ochtendreeks.
Al met al een schitterende dag om op terug te kijken en is zeker voor herhaling vatbaar.
uitslag.

Heeft u eens zin om mooie sterke karpers/steur te vangen ga dan eens een dagdeel/dag vissen op deze karper vijver, bel wel even om te reserveren.

De organisatie