Karper wedstrijd

9365TB Niebert
Mob: 06-25327326

E-mail:info@beekenbron.nl
Vrijdag 16 juli was het zover de eerste karper wedstrijd welke we gezamenlijk organiseren dit keer waren er 10 deelnemers, er kunnen hooguit 12 deelnemers zijn.

Om 07:30 uur hebben we afgesproken om te loten nadat de inleg betaald is worden de spullen ter plaatse gebracht, omstreeks 09:00 zijn we gestart, al snel was Koos Snip al in gevecht met een karper van formaat.
Door diverse vissers ging het redelijk maar niet super, 11:30 uur is er pauze bij de eerste weging blijkt Johannes Snip aan de leiding te gaan met ruim 12 kg, terwijl de vissers aan de luwe kant het rustig is gebleven.

Dus op naar de kantine voor een hapje en een drankje, prima verzorgt door de eigenaar, welke ook nog langs kwam tijdens de wedstrijd voor een drankje of een kopje koffie.

Iets later dan 12:30 uur als de planning was zijn we met de 2e reeks begonnen, de winnaar van de ochtend kon in de middag geen vis meer vangen terwijl Anne-Dirk van Assen los kwam en de middag afsloot met een gewicht van 20622 gram dit opgeteld bij de ochtend vangst 4282 gram maakte dit de dag overwinning met 24904 gram, Pieter v/d Bosch kwam nog het dichtst bij Anne-Dirk in de buurt met 20964 gram is hij 2e geworden en Geert Jacobs is 3e met 19734 gram.

14 juli is er weer een karper wedstrijd, deze zit al vol.

Heeft u eens zin om mooie sterke karpers/steur te vangen ga dan eens een dagdeel/dag vissen op deze karper vijver, bel wel even om te reserveren.

De organisatie