Wie gaat ermee naar de NK Clubs

Woensdag, 17 mei 2017

Beste leden

Wij zijn de club die naar de finale van het clubkampioenschap mag op 28 oktober aan het Noord Hollands kanaal, hiervoor kan je jezelf opgeven als je lid bent van H.s.v. de Rietvoorn uit Kootstertille.
De eerste 25 die zich aanmelden bij gooitzenhager@gmail.com die mogen mee naar het NK Clubs.
Wij zijn als afgevaardigde voor Sportvisserij Fryslân gefaciliteerd met 500 €, dus de kosten voor een hapje en een drankje worden hieruit betaald.
Dus geef je op ik zal de lijst van deelnemers plaatsen op de website. ( geef ook even je vispas nr door)

Geef je op en we zullen laten zien dat H.s.v. de Rietvoorn uit Kootstertille een visclub is om rekening mee te houden