Gooitzen Hager winterkampioen 2016-2017

Zaterdag, 4 maart 2017

HSV de Rietvoorn Kootstertille

De laatste wedstrijd van de wintercompetitie 2016/2017 is weer gevist,

Nadat de resultaten zijn verekend blijk dat Gooitzen Hager nieuwe winterkampioen 2016-2017 is met 9 wedstrijdpunten

De nr 2 is Menno Hoogsteen met 12 punten

De nr 3 is Harman Kors met 13 punten.

Namens de wedstrijdcommissie wil ik een iedereen bedanken die op enigerlei wijze heeft meegeholpen om deze competitie tot een goed einde te brengen.

Nog wat wetenswaardigheden
Van de 8 wedstrijden er niet een is afgelast door de vorst
Er gezamenlijk over de competitie 316 kg en 130 gram vis gevangen is
Gemiddeld per visser over de gehele competitie iets meer dan 2900 gram vis is gevangen
Het volgend jaar weer op de zelfde manier zullen gaan doen, kijk voor verder info op de website.
Klaas Kooistra - Henk de Haan en Gooitzen Hager wederom de wedstrijdleiders zijn.
De inschrijvers van dit jaar hebben voor volgend jaar voorrang bij het inschrijven 2017/2018.

Graag zien we jullie weer op een van de wedstrijden die georganiseerd word door H.s.v. de Rietvoorn.

De winter wedstrijdcommissie Henk de Haan - Klaas Kooistra en Gooitzen Hager