Finale Fêste stok Fisker fan"t Jier 2016

Zondag, 30 oktober 2016

Beste deelnemers aan de Fêste stok Fisker fan"t Jier 2016 de finalisten zijn bekend, kijk op de site bij Fêste Stok FFJ dan bij Standen 2016 sta je bij de eerste 20 en ben je lid van een van de regioverenigingen dan ben je uitgenodigd voor de finale te Dokkum.

Geef even door aan Rinse en of Gooitzen als je WEL en of NIET mee gaat doen, zo niet dan schuiven we een plaats door.

De wedstrijd in Dokkum laten vissen van 09:00 tot 13:00 uur, zodat we dan gezamenlijk naar de visboer kunnen om de prijsuitreiking te doen.

Waar schrijven we in:
Parkeerplaats bij de Jumbo