Belangrijke info Fisker fan`t Jier Feste Stok

Donderdag, 13 oktober 2016

Heren vaste stok vissers,

Geef je mailadres door aan gooitzenhager@gmail.com of ripowo@gmail.com indien deze nog niet bekend is bij ons

Even wat nieuws van het front. Over de finalewedstrijd op 19 november.
Gevist wordt in de Súd Ie in Dokkum.
De wedstrijd is bedoeld voor de eerste twintig van het klassement, na 29 okt. Bekend, hieraan kunnen alleen de eerste 20 die lid zijn van een van de regioverenigingen aan deelnemen.

xxx vervalt blijft zoals het was xxx ( Om het wat spannender en interessanter te maken, vissen we om "dubbele punten". De vak winnaar krijgt dus 100 punten, de nummer twee 90, enz.) xxx vervalt blijft zoals het was xxx

We organiseren deze finale zelf, er is geen vereniging bij betrokken. Er is geen budget, de beschikbare prijzen zijn bedoeld voor het eindklassement.
Om ook voor de laatste wedstrijd toch over wat prijzengeld te beschikken, durven we jullie om € 5, 00 te vragen, ook al betreft het eigenlijk een uitnodiging om deel te nemen.
Prijsuitreiking en even nazitten met hapje en drankje z.s.m. na de wedstrijd bij "visboer" Kuipers (ook één van de sponsors).

Mvgr Rinse en Gooitzen